Ready for take off - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Angelique Knol - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Angelique Knol - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Angelique Knol

Blijf op de hoogte en volg Angelique

26 Oktober 2014 | Nederland, Zwolle

Daar zit ik dan eindelijk. Zondagavond 20.15 uur en ik begin dan met typen aan mijn eerste blog.

Week 43; een week vol herinneringen, vriendschappen, emoties en liefde <3. Hoe bijzonder is het om zo'n liefdevolle familie, vrienden/kennissen, buren en collega's om ons heen te hebben. Echt hartverwarmend!

Met een grote glimlach op mijn gezicht denk ik aan onze reis naar Zuid Afrika. Een droom die werkelijkheid wordt. Angelique gaat dan eindelijk naar haar Olifanten, puur natuur <3. Steden/dorpjes, sloppenwijken, wildparken & stranden. Natuur & Cultuur, we gaan het gewoon allemaal ervaren. Hoe gaaf is dit?

De koffers & tassen zijn inmiddels allemaal gepakt en ik zit mij telkens te bedenken 'Vergeten we echt niks'?. Het zal een korte nacht worden en in alle vroegte zullen we dan vertrekken richting Schiphol. Hierna volgt een vlucht van 10 uur en 55 minuten richting Johannesburg. Pff wat zie ik hier eigenlijk tegenop. Mijn mpr3 speler met mijn favoriete muziekjes, boeken; Ik koos het wapen van Peter van Uhm en the Best of Me & uiteraard de Women's Health magazines zullen deze vlucht een stuk dragelijker gaan maken.

Voor nu zeg ik; VAKANTIE WhoopWhoop. Volgers; Leef je droom & droom niet je leven!

Over & Sluit

<3!

  • 26 Oktober 2014 - 22:08

    Maud:

    Trots op je liekie....je dromen najagen! That's the way to live your life!

    Lach, leef en geniet van jullie heerlijke tijd

    Xxx

  • 26 Oktober 2014 - 22:09

    Jeroen En Caroline:

    Dag lief nichtje, en lieve neef!
    Nog ff'ies... en dan... vliegen.... en dan: De reis van jullie leven maken!
    En helemaal leuk om jullie dan zo te kunnen volgen.
    Hopen dat je af en toe toch ergens in de rimboe een draadloos netwerk kunt vinden ;-)
    Geniet ervan, wat is 10 uur vliegen nou op een hele maand geniet van elkaar en van Afrika!
    Hoop snel weer wat van jullie te lezen,
    heel veel knuffels van hier, (ook van Malita die al 2 weken zielig op stal staat met een ziekte in haar hoefje :-( )

    Als je terug ben, en zij is ook weer beter gaan we snel weer lekker peerdtiehobbelen :-)

    Dikke knuffels en liefs!

    Jeroen, Caroline

  • 26 Oktober 2014 - 22:27

    Mams En Pap:

    He lieverds bijna zo ver..even de oogjes sluiten ..en dan Whoopi in vliegtuig
    Naar jullie droomlandje..olifantjes... surfen ...maar vooral gaan genieten !
    Gaan jullie volgen ♥♥♥♥♥♥

  • 26 Oktober 2014 - 22:33

    Elske:

    Leuk jullie zo te kunnen volgen!
    Wij wensen jullie een goede reis en een onvergetelijke vakantie!
    Pas goed op elkaar!
    Have fun!
    Liefs Michael en Elske

  • 27 Oktober 2014 - 07:13

    Manon Rook:

    Super veel plezier gaaf om jullie te volgen

  • 27 Oktober 2014 - 19:26

    Femmie:

    Superrr jullie zo te kunnen volgen van de avonturen en leuke dingen die jullie meemaken!! Live your dream! Have fun! x fem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Zuid Afrika

Rondreis van Johannesburg via de zuid kust naar Kaapstad <3

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Oudtshoorn

12 November 2014

Knysna

11 November 2014

Plettenberg Bay

10 November 2014

Addo Elephant National Park

10 November 2014

Mpongo
Angelique

South-Africa

Actief sinds 19 Okt. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 8918

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 19 November 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: