They call it Africa,we call it home - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Angelique Knol - WaarBenJij.nu They call it Africa,we call it home - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Angelique Knol - WaarBenJij.nu

They call it Africa,we call it home

Door: Angelique Knol

Blijf op de hoogte en volg Angelique

27 Oktober 2014 | Nederland, Zwolle

Het is maandagmorgen 27 oktober 04.00 uur als de wekker gaat. Vermoeid en met kleine oogjes stap ik uit mijn warme bed. Ik doe mijn kleren aan en fris mij even op in de badkamer. Met gemengde gevoelens vertrekken we om 05.20 uur richting Schiphol. Mijn lieve broer Richard rijd mee en neemt onze auto weer mee terug. Het is al druk op de weg, de muziek staat aan en alledrie zijn we stil in onze eigen gedachtes. Eenmaal op Schiphol voel ik mijn emoties alle kanten opgaan. <3.

Het herfst zonnetje schijnt en tegen 09.00 uur konden we al boarden. Vreemd genoeg werden we pas gescreend voordat we het vliegtuig ingingen. Uiteraard had ik hier gelijk weer mijn mening over klaar staan. Maar die laten we maar voor wat het is ☺. Eenmaal aan boord kijk je je ogen uit, wat een mensen allemaal. Zoals eerder te lezen is zag ik enorm op tegen de lange vlucht maar ik kijk er met plezier op terug. De hele vlucht zijn we voorzien van hapjes en drankjes en heerlijke maaltijden. Ik voelde me echt verwend Door de crew van vlucht KL591. Complimenten aan KLM!!! Tientallen films, spelletjes en muziek. Ik heb deze dag mogen genieten van 'The faults in our stars' 'Lucia de B' 'Alles is Familie' en 'Fast and the furious 6'. Ik zeg

  • 28 Oktober 2014 - 12:38

    Maud:

    Leukleukleuk om te lezen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Zuid Afrika

Rondreis van Johannesburg via de zuid kust naar Kaapstad <3

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Oudtshoorn

12 November 2014

Knysna

11 November 2014

Plettenberg Bay

10 November 2014

Addo Elephant National Park

10 November 2014

Mpongo
Angelique

South-Africa

Actief sinds 19 Okt. 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 8926

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 19 November 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: