Safari & Off the road - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Angelique Knol - WaarBenJij.nu Safari & Off the road - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Angelique Knol - WaarBenJij.nu

Safari & Off the road

Door: Angelique Knol

Blijf op de hoogte en volg Angelique

31 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Krugersdorp

In mijn gedachten verzonken probeer ik nu één van de mooiste momenten in mijn leven te beschrijven. Waar ga ik beginnen, wauw.

Vandaag zijn we met onze VW polo off to road gegaan om wild te spotten. Hoe gaaf was dat!!! Wild spotten en driften over de zandwegen...

Vandaag hebben we meerdere kuddes met olifanten gespot. Hele families van jong tot oud. En wat zagen ze er gezond en gelukkig uit. Tranen in mijn ogen van geluk, het ontroerd me en ik ben er stil van.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat wij mensheid olifanten überhaupt gevangen houden voor de tourisme. Maar olifanten in deze vrijheid zien maakt mij meer dan een GELUKKIG mens.

Daarnaast hebben we ook weer ander wild mogen spotten, wat treffen we het toch om hier te mogen zijn, echt fantastisch.

Op het park lopen ook allerlei dieren zoals apen, wilde honden maar ook olifanten. Na onze middag lunch a 15.30 uur ben ik uitgebreid mijn grote liefdes gaan fotograferen en weer gaan bewonderen <3.

In het Engels heb ik vriendjes gemaakt met een 'cute liddle boy'... I say; "look there is a cute liddle oliphant", "Just like you" and he stay by my side...  Adoreble!!!

Vanmorgen dacht ik eerst, waar is de zon? het is vandaag gemiddeld 10 graden minder warm dan gisteren (26 graden, ik zeg heerlijk). Einde van de middag zijn we op sunset safari geweest, helaas moesten we de sunset erbij denken... Met een groep van 9 personen en onze chauffeur zijn we 3 uur lang in een jeep de natuur in gereden. Helaas hebben we weinig wild mogen spotten.

Mijn dag kan niet meer stuk, ik ben een gelukkig mens.  Nog één nachtje op kamp Berg en Dal (hutje op de heide) op het Krugerpark en dan vertrekken we morgen optijd richting Swaziland.

Lots of Love.

<3.