Safari & Off the road - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Angelique Knol - WaarBenJij.nu Safari & Off the road - Reisverslag uit Krugersdorp, Zuid-Afrika van Angelique Knol - WaarBenJij.nu

Safari & Off the road

Door: Angelique Knol

Blijf op de hoogte en volg Angelique

31 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Krugersdorp

In mijn gedachten verzonken probeer ik nu één van de mooiste momenten in mijn leven te beschrijven. Waar ga ik beginnen, wauw.

Vandaag zijn we met onze VW polo off to road gegaan om wild te spotten. Hoe gaaf was dat!!! Wild spotten en driften over de zandwegen...

Vandaag hebben we meerdere kuddes met olifanten gespot. Hele families van jong tot oud. En wat zagen ze er gezond en gelukkig uit. Tranen in mijn ogen van geluk, het ontroerd me en ik ben er stil van.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat wij mensheid olifanten überhaupt gevangen houden voor de tourisme. Maar olifanten in deze vrijheid zien maakt mij meer dan een GELUKKIG mens.

Daarnaast hebben we ook weer ander wild mogen spotten, wat treffen we het toch om hier te mogen zijn, echt fantastisch.

Op het park lopen ook allerlei dieren zoals apen, wilde honden maar ook olifanten. Na onze middag lunch a 15.30 uur ben ik uitgebreid mijn grote liefdes gaan fotograferen en weer gaan bewonderen <3.
 
In het Engels heb ik vriendjes gemaakt met een 'cute liddle boy'... I say; "look there is a cute liddle oliphant", "Just like you" and he stay by my side...  Adoreble!!!

Vanmorgen dacht ik eerst, waar is de zon? het is vandaag gemiddeld 10 graden minder warm dan gisteren (26 graden, ik zeg heerlijk). Einde van de middag zijn we op sunset safari geweest, helaas moesten we de sunset erbij denken... Met een groep van 9 personen en onze chauffeur zijn we 3 uur lang in een jeep de natuur in gereden. Helaas hebben we weinig wild mogen spotten.

Mijn dag kan niet meer stuk, ik ben een gelukkig mens.  Nog één nachtje op kamp Berg en Dal (hutje op de heide) op het Krugerpark en dan vertrekken we morgen optijd richting Swaziland.

Lots of Love.

<3.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Krugersdorp

Zuid Afrika

Rondreis van Johannesburg via de zuid kust naar Kaapstad <3

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Oudtshoorn

12 November 2014

Knysna

11 November 2014

Plettenberg Bay

10 November 2014

Addo Elephant National Park

10 November 2014

Mpongo
Angelique

South-Africa

Actief sinds 19 Okt. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 8922

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 19 November 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: