Zuidelijke Drakensbergen - Reisverslag uit Ohrigstad, Zuid-Afrika van Angelique Knol - WaarBenJij.nu Zuidelijke Drakensbergen - Reisverslag uit Ohrigstad, Zuid-Afrika van Angelique Knol - WaarBenJij.nu

Zuidelijke Drakensbergen

Door: Angelique Knol

Blijf op de hoogte en volg Angelique

05 November 2014 | Zuid-Afrika, Ohrigstad


Na op tijd mijn bed gisteravond te hebben opgezocht was ik tegen 04.00 uur al klaar wakker. Tot mijn verbazing was het al helemaal licht maar omdat ik nog zo lekker lag heb ik mij toch nog even weer om gedraaid. Gewoon omdat het kan... Het is tenslotte VAKANTIE ♡

Om 06.30 uur schrik ik wakker en dacht dat het al veel te laat was voor het ontbijt. Henry was al op en was zelfs al sportief naar het strand geweest. Ik ben ook snel in mijn kloffie gesprongen want wie wil er nou niet verder wakker worden op het strand?! Werkelijk waar prachtig... Geweldige golfen, windje en dan die heerlijke ochtend zon☆

Hierna zijn we gaan ontbijten. Verse juices en warme broodjes, wat was dat even lekker HMM. Na het ontbijt zijn we snel gaan uitchecken want voordat we onze reis zouden voortzetten wouden we nog even naar het winkelcentrum van Umlangha.

De meeste vrouwen nemen altijd teveel mee op reis. Nou deze dame heeft van haar 23 kilo bagage maar 15.6 kilo meegenomen. Uit mijn koffer leven is geen probleem maar een extra broek, t shirts en misschien zelfs een joggingsbroek waren nu toch wel erg fijn geweest. Voor nu moet ik het doen met wat ik bij mij heb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Ohrigstad

Zuid Afrika

Rondreis van Johannesburg via de zuid kust naar Kaapstad <3

Recente Reisverslagen:

14 November 2014

Oudtshoorn

12 November 2014

Knysna

11 November 2014

Plettenberg Bay

10 November 2014

Addo Elephant National Park

10 November 2014

Mpongo
Angelique

South-Africa

Actief sinds 19 Okt. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 8969

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2014 - 19 November 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: